Alla inlägg under september 2010

Av annelie69 - 28 september 2010 10:07

Har kommit igång på allvar med träningen och promenaderna, känns så skönt att göra ngt för min egen skull....Behöver verkligen dessa passen för att hela mig själv fys.


Kram Annelie

Av annelie69 - 12 september 2010 13:49

I dag är det en underbar höstdag ute, solen skiner fåglarna kvittrar....Kan livet bli bättre än så här?? Kanske...Jag vet inte, ibland känns allt så hopplöst som om ingenting ska bli bra igen....Jag är FRI från HONOM men det finns annat som tär på min själ...


Men i morgon är det en annan dag, kanske den blir bättre...Jag hoppas det blir så, i morg ska ett nytt kapitel starta i mitt liv...Jag hoppas det blir bra....


Kram Annelie                           

Av annelie69 - 8 september 2010 12:22

När allt var som värst så hade jag bara en sak i huvudet....skydda Carolina, låt honom inte göra henne illa....


Trodde jag skyddade henne, men där hade jag fel....självklart så blev hon påverkad av hur han behandlade mig, hans blickar, ord, hans sätt att tala till mig...hon såg honom aldrig slå mig, men hon såg honom bita mig....han kallade det för kärleksbett....


Ofta fick vi sitta tysta vid matbordet med order från honom att inte titta på honom....varför fattar vi inte vad han säger?? Varför gör vi inte som han säger??


Under denna tiden så mådde Carolina sämre och sämre precis som jag, hon såg hur dåligt jag mådde och bad att jag skulle lämna honom....


Kram Annelie

Av annelie69 - 6 september 2010 08:43

Idag fyller mitt lilla hjärta 12 år!


GRATTIS MITT ALLT ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN!!!!!!


Kramar i massor från Mamma

Av annelie69 - 4 september 2010 12:16

Hittade ett väldigt bra ordspråk i dag, det passar in så bra på just MIG....Kommer ALLTID att ha modet kvar trots att allt känns tungt just nu....

 

"Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är"

 

Kram Annelie              

Av annelie69 - 3 september 2010 19:42

Sakta men säkert så kryper ångesten sig närmre o närmre......


Hur ska jag orka? Varför är det så här? Ska man fortsätta eller ska man inte? Vad har jag gjort? Fattar NI vad ni gör?


Kram Annelie

Av annelie69 - 1 september 2010 09:58

Ja då var det 1 sept och hösten är här!


Jag älskar hösten med alla dess underbara färger! Nu börjar snart nästa kapitel i mitt liv, ska bli så häftigt                          

                                       

Kram Annelie

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards