Alla inlägg under december 2010

Av annelie69 - 8 december 2010 09:42

Fick följa med till polisstationen där det hölls ett förhör med mig....Jag fick berätta allt som hade hänt och vad HAN hade gjort mot mig....Under tiden så höll HAN på att ringa mig om och om igen....Trodde jag skulle bli galen på HANS ringningar....


Det beslutades att HAN skulle hämtas och häktas den natten....Eft polisen inte visste vad HAN befann sig så gjordes det husrannsakan på två olika ställen....Polisen hittade HAN i mitt HEM....Bara tanken på vad HAN skulle gjort om jag kom hem vill jag inte tänka på....


Har ibland undrat vad som fick HONOM att gå tillbaka till mitt hem och sätta sig där....Vet nu att HANS planer var att göra mig ännu mera illa....Är så tacksam att polisen hittade HONOM och satte HONOM i häktet....


Kram Annelie

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards