Alla inlägg under april 2011

Av annelie69 - 9 april 2011 19:47

Sorry!!!! Har inte bloggat på LÄNGE, men nu är jag tillbaks starkare än nånsin ;-)


Som sagt om jag var en fånge innan så blev jag nu ännu mer isolerad, vågade inte ge mig ut om HAN skulle vara där någonstans....Fast jag hade besöksförbud och en överfallsmobil så visste jag att HAN hade koll på mig....Var det så här jag ville fortsätta leva? Var det detta livet jag önskade min dotter? Varför skulle han få mig att fortsätta sitta instängd som en fånge? Jag var ju ändå FRI, men ändå inte....Skulle jag låta honom få fortsätta kontrollera mitt liv?


Självklart så var svaret NEJ! Men hur skulle jag göra....Så länge HAN fanns där ute så skulle jag ju aldrig bli fri....Det var då jag bestämde mig!!!!


Kram Annelie

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards