Alla inlägg under augusti 2012

Av annelie69 - 20 augusti 2012 13:40

Jaha då var man inne på sin sista sem vecka, undrar vart denna sommaren har tagit vägen.... Var så trött och sliten innan min sem började men är nu tröttare än någonsin.... Detta är min femte sem vecka, borde man inte vara pigg då??


Har varit en lugn sommar utan en massa måsten, har bara tagit det lugnt. Jag har tänkt en hel del denna sommaren, vad vill just jag göra med mitt liv??

En sak är säker, en förändring MÅSTE ske, har sökt och fått ett erbjudande....Ska jag eller ska jag inte??


Kram Annelie                                               
 

Av annelie69 - 18 augusti 2012 19:54

Jaha då var man tillbaks igen efter ett långt uppehåll, har återigen funderat över om jag ska fortsätta att blogga eller inte. Men jag känner att jag måste ge det ännu en chans, har så stort behov av att få skriva av mig från och till....


Sen om någon läser det jag skriver eller inte spelar inte så stor roll, jag gör det här för min skull!!

Har skrivit mycket om den psy/fys misshandeln jag utsattes för av honom. Finns fortfarande mycket att skriva om, men jag har även annat som jag vill dela med mig av.


Har kommit så långt i min läke process efter dessa år att jag faktiskt känner mig helt FRI från det helvete jag hade!! Har bearbetat mitt inre så pass att jag nu ska ge mig på att ta hand om mitt yttre också   !!


Kram Annelie                                         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards