Alla inlägg under juni 2010

Av annelie69 - 9 juni 2010 10:01

Jag hann fundera en hel del den veckan som han var nere på MAS...Jag kom fram till att det  INTE är det här livet som jag vill leva...Ett liv fullt med slag, hån och kränkningar dygnet runt...JAG förtjänar ett MKT bättre liv än så här!!!!


Jag vill ha en man som behandlar mig med respekt och ömhet, en man som är min jämlike och som vill mig väl....


Den dagen som han kom hem var tuff, jag visste att han skulle vara som det där lilla barnet, gråta och bedyra sin kärlek till mig att det är mig han älskar och vill leva med....Om jag bara lyssnar på honom och gör som han säger så ska vi ha ett underbart liv tillsammans....


Jag kommer ihåg att jag tittade på honom och tänkte, Gode Gud det är ju du som skadar mig, det är du som slår mig sönder och samman,  du är sjuk MKT sjuk....Jag har gjort upp en plan på hur jag ska ta mig ur det här med livet i behåll...Men du ska inget få veta, det är min hemlighet....


Kram Annelie                         



Av annelie69 - 6 juni 2010 12:51

Dagen efter att han blev utskriven från akuten för vidare transport ner till handkirurgen i Malmö hann jag tänka en massa.....Jag visste att jag nu var tvungen att göra upp en plan för att ta mig ur detta förhållande, men hur skulle jag göra, jag fick ju aldrig vara i fred med mina tankar eft han alltid var där.....Han lyckades alltid att på ngt sätt manipulera mina tankar och funderingar....


Men denna gången blev det faktiskt annorlunda, han blev kvar nere i Malmö en hel vecka! Äntligen kunde jag tänka och känna eft vad det var JAG ville, få distans till allt som händer och hade hänt....Jag visste nu att det var dags att rädda mig själv och min dotter....Jag började göra upp en plan om hur jag skulle bli fri....


Kram Annelie                             


Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards