Alla inlägg under augusti 2011

Av annelie69 - 31 augusti 2011 22:37

Vad fan är det som händer??


 Tydligen så kan man bete sig hur som helst och ändå få det bra...


Sköter man sig så kan dom göra vad fan dom vill....


God natt.....   

Av annelie69 - 30 augusti 2011 11:08

Fick ett samtal som rörde mitt förflutna med HONOM....


Kan inte fatta att det är sant?? Är det verkligen slut?? Är jag verkligen FRI?? Efter ALLA år?? Det finns ngn som hjälper dig när du minst anar det, det finns ngn som lyssnar på dig....


TACK!!


Kram Annelie

Av annelie69 - 29 augusti 2011 19:31

Jaha då var snart måndagen slut, har varit ledig idag eft att ha jobbat helgen. Helgen gick fort som tur väl var, är ju som sagt ganska jobbigt just nu....


Undrar ibland hur fasen folk tänker och agerar....Kan man inte ta ansvar för sina handlingar?? Kan man inte stå för det man har gjort??


Kram Annelie

Av annelie69 - 26 augusti 2011 09:50

Jaha då var det fredag igen. Återigen så har veckan gått så fort!


 Började jobba i måndags eft sem.... Vet inte vad jag ska säga om hur det har varit....Kan ju bara säga att det har INTE varit så lätt....Har mått ganska dåligt....Men idag är jag LEDIG!!!! Jobbar sen lör o sön....Hemskt att säga men jag HOPPAS att jobb helgen går fort....Jag älskar att jobba, men som situationen är på mitt jobb just nu så är det INTE roligt....


Önskar er alla en underbar dag och en trevlig helg!


Kram Annelie

Av annelie69 - 22 augusti 2011 22:27

Fy fasen vad livet är orättvist....


Mår skit....


God natt     



Av annelie69 - 22 augusti 2011 10:01

Jaha då har Carolina gett sig iväg till skolan, tänk att mitt lilla hjärta börjar sjuan! Vart har alla dessa åren tagit vägen??


Jag börjar jobba igen eft mina sex veckors ledighet, börjar med en tuff vecka men det ska säkert gå bra =)


Träffade ett par goa vänner i lördags kväll, vi pratade, skrattade och bara mös. Var sen ute en sväng på krogen, lite folk ute men dom som var där var himla trevliga!


Nähä dags att förbereda sig för en jobb kväll! Ha en bra dag alla =)


Kram Annelie

Av annelie69 - 19 augusti 2011 11:44

Återigen så är det fredag, fattar inte att dagarna går så fort....På måndag är det dags att börja jobba igen   . Tanken är att jag ska vara kvar på mitt jobb till mitten/slutet av september och sen börja på mitt nya jobb, ska jag vara riktigt ärlig så hoppas jag att veckorna får fort!


Kommer givetvis att sakna MÅNGA av mina kollegor och de som bor där! Samtidigt så finns det mycket som jag INTE kommer att sakna.


Kram Annelie

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards