Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av annelie69 - 29 augusti 2010 16:25

Tiden som följde eft att han kom hem från MAS var fruktansvärt jobbigt. Jag hade en himla press på mig från HONOM och även från min familj som vid det här laget märkte att jag mådde mkt dåligt och att allt inte stod rätt till....När min familj frågade mig så sa jag alltid att allt bara var bra och att inget var fel...


Även på jobbet så märkte dom att ngt var fel, jag var inte längre den där pigga, glada tjejen längre som jag var innan....Har ibland undrat om vad som hade hänt om dom hade frågat mig vad som var fel...Hade jag svarat dom att jag mådde bra eller hade jag varit ärlig??


Givetvis så hade jag svarat att allt var bra, man känner en sådan stor skam när man blir utsatt för misshandel och man vill inte att ngn ska veta....


Under denna tiden blev min självdestruktivitet värre och värre....Jag mådde till slut så pass dåligt att jag inte ville leva längre, skulle jag fortsätta eller skulle jag göra slut på allt....


Kram Annelie



Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards