Alla inlägg den 25 februari 2012

Av annelie69 - 25 februari 2012 15:19

Då var det lördag igen och på tisdag är det dags att börja jobba igen....

Har haft semester denna veckan, kännde att jag behövde vara ledig och bara få vara....


Är så trött, har ingen ork och känner mig så otillräcklig....Vet inte varför jag känner så här....Har ett bra jobb, en underbar dotter, ordnad ekonomi och en familj som alltid finns där....Ändå så saknas det något i mitt liv....


Jag som alltid har haft ett stort umgänge och massor av vänner är numera väldigt ensam....Visst har jag vänner som finns i mitt liv, men det saknas ändå någonting....


Förlorade en massa vänner när jag levde med HONOM, men dom kan jag vara utan....Vet idag vilka som ÄR mina RIKTIGA vänner!!


Kram Annelie                  

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards