Alla inlägg den 19 april 2010

Av annelie69 - 19 april 2010 11:49

       Efter händelsen i trappan så började allt att stegras, hans målmedvetna sätt att sakta men säkert trycka ner mig och ta över mina tankar om vad som var rätt och fel.....Har ibland funderat över varför just jag drabbades av det här?


Jag som alltid sagt till mina väninnor som också varit utsatta för psy/fys misshandel att jag aldrig skulle stanna kvar hos en man som gjorde mig så illa. Varför stannade jag? Varför gick jag inte min väg? Det finns inget enkelt svar på det, när du lever med någon som är så manipulativ som dessa män är så tror man till slut att det är så här det ska vara....


Men när man väl kommer till insikt så vet du att det inte är ett sunt förhållande som du lever i......Men att då ta steget för att lämna denna mannen är inte lätt......Du kämpar ju faktiskt för ditt liv varje dag, du vet aldrig när du vaknar på morg hur denna dagen ska bli....Du kan bara hoppas att denna dagen ska bli bättre än dagen innan....


Jag tror inte att det är många som vet vad jag har varit utsatt för, det syns inte på utsidan.....Har en massa själsliga ärr som bara jag ser och känner.....


Fortsättning följer...

Kram Annelie                                  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min historia om hur jag träffade honom....han som misshandlade mig fys/psy....det här är min berättelse om hur jag gjorde mig fri....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards